Łódzka Spółdzielnia Mieszkaniowa

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Wyciąg z Regulaminu wymiany i legalizacji wodomierzy oraz rozliczania kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków w Łódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej

Drukuj PDF

Zarząd ŁSM uprzejmie przypomina, że zgodnie z działem VII zatwierdzonego Uchwałą 51/2015 Rady Nadzorczej Łódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej z dnia 24 czerwca 2015 roku „Regulaminu wymiany i legalizacji wodomierzy oraz rozliczania kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków w Łódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej”

  1. „W przypadku nie udostępnienia lokalu do odczytu po raz pierwszy koszty zużycia wody dla celów rozliczeń pozostaną za ten okres na poziomie ustalonej zaliczki i będą podlegać korekcie po odczycie w następnym okresie rozliczeniowym.
  2. Jeżeli lokal, o którym mowa powyżej nie zostanie udostępniony do odczytu również w kolejnym okresie rozliczeniowym, Spółdzielnia rozliczy ten lokal normą zużycia przypadającą na 1 osobę nie wyższą niż 15m³ wody zimnej i 6 m³ wody przeznaczonej do podgrzania z uwzględnieniem obowiązującej ceny i liczby osób zamieszkałych w lokalu. Rozliczenie to nie podlega korekcie. Zmiana zasady rozliczenia może nastąpić dopiero po udostępnieniu lokalu do odczytu i ustaleniu nowego stanu początkowego wodomierzy.
  3. Reklamacje w sprawie rozliczenia zużycia wody można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania rozliczenia. Reklamacje złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane”.

Wyżej wymieniony Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Łódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej – www.lsmjaracza.pl (w dziale „Do pobrania” po zalogowaniu się – tylko dla członków Spółdzielni) oraz w Administracjach Osiedli.

więcej...